Закрити

Интерьерные и фасадные краски TRIORA

Горяча лінія 0-(800)-50-18-31
Вимкни Триору
2 942 просмотров
Середа, 4 Жовтня 2017

Хто стежить за вашим смаком: трендвотчінг?

TRIORA

Трендвотчінг розшифровується буквально, як «стежити за трендами». Для кого-то це улюблене заняття в вільну хвилину, а хтось застосовує його як спосіб заробітку грошей. Хто такі трендвотчери, як ними стати і з користю застосовувати це в своєму житті? Відповідаємо на питання, вчимося у професіоналів.

Хто шукає тренди?

Існують спеціальні світові компанії, бюро, інститути, які займаються аналізом попиту і відстеженням тенденцій. Їх співробітників називають трендсеттерами. Це справжні шукачі модних напрямів. Вони відстежують і впроваджують нововведення першими, потім пропонуючи їх іншим.

Як народжуються модні напрями?

Шляхом довгого і ретельного аналізу. Щоб виявити те, що буде актуально в найближчому майбутньому, фахівці враховують політичну, економічну ситуацію, новинки культури і мистецтва, останні художні відкриття і загальні настрої в соціумі.

Як приклад – лабораторія кольору Pantone, яка щорічно диктує найбільш модні кольори найближчого сезону, а разом з ними тренди в світі моди і дизайну.

Крім Pantone є агентства, що займаються розробкою трендів меблів, автомобілів, їжі і навіть способу життя і відпочинку. Всі свої відкриття співробітники агентств видають споживачам у вигляді тренд-буків – великих каталогів з прогнозами на майбутнє.

тренлы в интерьереЯк працювати з трендами в інтер’єрі?

Все просто – у вас є наочні довідники по модним кольорам, малюнкам, композиціям і стилям. Якщо ви хочете зробити ремонт, модний зараз і актуальний надовго, обов’язково проаналізуйте всю інформацію з робіт агенств. Якщо щось повторюється вже не перший рік, можливо, скоро ця тенденція зміниться, з нею варто бути обережнішими. Як правило, інтер’єрна мода в середньому живе 5 років.

Що враховувати, застосовуючи тренди в інтер’єрі?

• Представлені нові тренди можуть бути суб’єктивними. Трендсеттери теж люди і іноді на вибір впливають їх особисті смаки і переваги. Прогнозовані тренди – не догма, а пропозиція. Вибирайте ті, що зручні для вас або ваших клієнтів.

• Враховуйте менталітет і звички. Як би не подобалася чужа культура, на смаки народу впливають національні традиції. Те, що збирають світові експерти – це результат дослідження багатьох країн. Обирайте те, що точно близько нашій місцевості.

• Аналізувати, чи доречна запропонована модель в вашому випадку. Наприклад, є інтер’єрні стилі, які добре виглядають в спекотних країнах і недоречні в наших широтах. Адаптуйте тренди до місця їх застосування.

• Розмір має значення. Приклад: в моді великий геометричний малюнок. У невеликих приміщеннях він виглядає безглуздо. Що робити? Або залишити геометрію, але вибрати малюнок меншого розміру, або і зовсім відмовитися на користь однотонного. Як правило, фахівці підбирають різноманітні тенденції.

Трендвотчінг – слушний помічник в створенні ефектного і актуального інтер’єру. Важливо пам’ятати, що всі тренди гнучкі, підлягають доопрацюванню і адаптації до певного місця та умов. Граючи за правилами з тенденціями, ви успішно упровадите їх в інтер’єрі.

Сподобалась стаття?
Комментарі
preloader